The 99 Best Movies

Forum Cinema Paradiso


 

Sunday, November 24, 2019

Embrasse-moi / Kiss Me. 1989.

Embrasse-moi / Kiss Me. 1989.
 FR. Embrasse-moi est un film français réalisé par Michèle Rosier et sorti en 1989.
La vie d'une enfant de douze ans vivant chez sa mere est perturbee par l'arri vee chez elle d'un tres jeune homme. Alors que ses sentiments deviennent confus et que les drames eclatent, la jeune fille tentera de trouver dans son entourage quelqu'un capable de l'ecou ter et la comprendre, avant que n'arri ve le pire.
EN. A twelve-year-old daughter, Louise dreams of imitating her venerated mother, Nora. She is suddenly confronted with an ambiguous situation: how to continue to love her despite Helmut, her teenager lover, whose presence is imposed on her. But also why not try to seduce him. The feelings of the child become confused, she will resort to a suicide attempt to be noticed, to prove that she exists, to succeed to move.
Director: Michèle Rosier.
Cast: Sophie Rochut, Dominique Valadié, Thomas Nock, Patrick Chesnais, Philippe Clévenot, Yann Collette, Isabelle Sadoyan, Anouk Grinberg, Muriel Jolly, Sylvie Jacob.
France, 1989.
Language: French.
1024x576
Download Embrasse-moi / Kiss Me. 1989.
Embrasse-moi / Kiss Me. 1989.
Embrasse-moi / Kiss Me. 1989.

No comments:

Post a Comment