The 99 Best Movies

Forum Cinema Paradiso


 

Thursday, September 15, 2016

Niekto ako ja. 1988.

Niekto ako ja. 1988.
 Редкий музыкальный фильм по книге писательницы Alta Vášová с Dežo Ursiny в главной роли, где он играет и поёт. Незатейливый сюжет про подрастающее поколение - много позитива, музыки и улыбок...
Pôvodný televízny hudobný film pre deti a mládež. Tento film je velmi vzacny, lebo je jediny, v ktorom Dežo Ursiny spieva aj hra. Pri skorsom slavnom muzikali Neberte nam princeznu je tento trocha v jeho tieni a zabudnuty. Rovnako piesne z neho sa neobjavili na ziadnom nosici. Je to skoda, lebo film je to velmi pekny a piesne su krasne. Neberte nam princeznu bol muzikal zo zivota mladych ludi a deti, bol inspirovany rozpravkou a bol ako z rozpravkovych knih. Niekto ako ja je tiez zo zivota mladych ludi, je tiez inspirovany rozpravkou o sestre, ktora hlada svojho brata, ale nie je ako z rozpravkovych knih. Je civilny, skor az domumentarny.
Режиссёр: Martin Hoffmeister.
В ролях: Dezider Ursiny, Jana Daňová, Dušan Szabo, Zuzana Jezerská, Peter Debnár, Ľubo Roman, Gabriela Hermelyová, Karol Čálik, Alexandra Záborská, Judita Ďurdiaková, Juraj Ďurdiak, Peter Lipa, Peter Šimun, Emília Došeková.
Чехословакия, 1988.
Язык: чешский, без перевода.
Download Niekto ako ja.
Niekto ako ja. 1988.
Niekto ako ja. 1988.


No comments:

Post a Comment